Με τα πόδια ή με το λεωφορείο; Παγωτό κρέμα ή σοκολάτα; Μελαχρινή ή ξαθιά; Την Κική ή την Κοκό; Το δίλημμα παραμένει διαχρονικό μέσο εξέλιξης των γεγονότων και είναι μια έννοια που ειλικρινά, βαρεθήκαμε, να ακούμε το τελευταίο διάστημα και στην επικαιρότητα. Ειδικά στον κινηματογράφο, ως κλισέ, η ηρωίδα πάντα θα χρειάζεται να επιλέξει ανάμεσα σε δύο κάπως περισσότερο από το κανονικό γυμνασμένους, αρκετά πιο όμορφους από τον μέσο όρο άνδρες, ο Jigsaw όλο και θα βάζει σε κάποιον διαστροφικά κουίζ που θα περιλαμβάνουν την λήψη σαδιστικών αποφάσεων μέσα στην διαδικασία τους και η Sarah Jessica Parker, στο μυριοστό σίκουελ του Sex And The City And The Γηροκομείο θα πρέπει να διαλέξει ποιο είναι το κατάλληλο ψηλοτάκουνο για την περίσταση. Εμ, όχι. Το ντιεξομπλογκ παρουσιάζει περήφανα την στιγμή της σκληρής απόφασης ή αλλιώς τις 10 "A or B" καταστάσεις που ήρθαν πιο γρήγορα στο μυαλό σε τυχαία σειρά και μας έκαναν να χαμογελάσουμε, να ξύσουμε προβληματισμένοι το πηγούνι μας, να βυθιστούμε πιο βαθιά στην καρέκλα μας ή να βγάλουμε ένα awww ρομαντικής εσάνς. Feel free να προσθέσει κανείς ό,τι επιθυμεί στα σχόλια.
Τον Jan ή την Eva; Κρίσιμη λεπτομέρεια: Και οι δυο είναι παιδιά σου. (Sophie's Choice, 1982)
Απλά και ρητά. Δέχεσαι την δουλειά ή όχι; (Το ότι ο εργοδότης είναι ο Διάβολος, κρίνεται απλά ως λεπτομέρεια) (The Devil's Advocate, 1997)
Το κόκκινο ή το μπλε χάπι; Κατ' επέκταση, πραγματικότητα ή επέκταση της φαντασίωσης; (The Matrix, 1999)
Ή σε παραλλαγή, σπιτική ασφάλεια ή έναν άγνωστο τρομακτικό κόσμο; (Κυνόδοντας, 2010)
Γοργόνα χωρίς πρίγκηπα ή Δεσποινίς με πόδια και πρίγκηπα αλλά χωρίς φωνή; Ένα απλό καθημερινό δίλημμα, δηλαδή. (The Little Mermaid, 1989)
Επιστροφή του απαχθέντος στην πραγματική εφιαλτική οικογένεια ή παραμονή με τους απαγωγείς που παραδόξως προσφέρουν όντως μια καλύτερη ζωή; Αλλιώς, ηθικά σωστό ή νομικά σωστό; (Gone Baby Gone, 2007)
Ναι ή όχι σε μια ανήθικη πρόταση> και ένα εκατομμύριο δολάρια στη μέση; (1993)
Μνήμη ή λήθη; (Eternal Sunshine Of The Spotless Mind, 2004)
Αυστηρή τήρηση των κανόνων ή ελαστική ανθρώπινη προσέγγιση; (Για μια απλή υποθήκη, μιλάμε κουκλίτσα μου, μην κάνουμε τα πράγματα πιο δύσκολα (για σένα)) (Drag me To Hell, 2009)
Εκδίκηση ή συγχώρεση (The Virgin Spring, 1960)
Και μπόνους, γιατί έπρεπε να εμφανιστεί αυτή η ταινία.
Ακούς την φωνή που σε προειδοποιεί μέσα σου ή επιλέγεις να την αγνοήσεις μέχρι να επέλθουν οι αναπόφευκτες συνέπειες; (Don't Look Now, 1973)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου