Παρασκευή, 25 Ιανουαρίου 2013

Newsflash, μέρος τέταρτο: Τα εξώφυλλα της (προ)οσκαρικής περιόδου.

Αν υπάρχουν δύο μεγάλες αδυναμίες στο Frame Fame, αυτές είναι τα ταξίδια και τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων. Ειδικά για το δεύτερο, είναι πραγματικά εντυπωσιακό το πόσο υλικό υπάρχει, από όλη την ιστορία του κινηματογράφου. Τραγικές ειδήσεις, δολοφονίες, αγωνιώδεις καταδιώξεις και μυστηριώδεις εξαφανίσεις, όλα έχουν θέση στο μέσο κινηματογραφικό πρωτοσέλιδο, το οποίο ξεπερνά την έννοια του prop και ανάγεται σε μέσο αφήγησης και εξέλιξης της πλοκής. (Ξέρω, δεν διαβάζεις καν τι γράφω γιατί έχεις εστιάσει στα παραπάνω μπούτια από το Broken Embraces του 2009) Μετά το κλικ, θα βρεις την ολοκαίνουρια σοδειά των προ-οσκαρικών πρωτοσέλιδων (και στο τέλος, μαζεμένες και όλες τις παραπομπές για τις προηγούμενες εκδόσεις). Λίγη προσοχή μόνο γιατί το μελάνι ξεβάφει. 

Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου 2013

The Notice, Μέρος Δεύτερο: Το μήνυμα είναι κρυμμένο στις λεπτομέρειες

Ανατρεπτικά σημειώματα, μυστικά οδηγίες, απειλές με την μορφή τελεσίγραφου, άηχες κραυγές για βοήθεια. Είχαμε γράψει παλιότερα ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι για να φτάσει ένα μήνυμα στον τελικό του προορισμό, αρκεί ο παραλήπτης να έχει την πρόθεση να κοιτάξει λίγο πιο προσεκτικά ή δημιουργός του να επιδείξει διάθεση ευρεσιτεχνίας, όπως η κοπέλα της παραπάνω φωτογραφίας από το Fast Times At Ridgemont High (1982) ή, αν προτιμάτε, το Πλακατζήδες και Μπουμπούκια (!!!) όπως κυκλοφόρησε στην Ελλάδα. Αυτή είναι η επιστροφή του "Notice Project". (Το πρώτο μέρος, μπορείτε να το βρείτε εδώ)

#blogoscars 2013: Blog the vote για τρίτη χρονιά!

Blogoscars: Η επόμενη πίστα! Το περιμένατε με ανυπομονησία, όπως κάθε νέα υποψηφιότητα της Meryl Streep. Αγωνιούσατε για τις λεπτομέρειες, όπως λιώνατε από την αγωνία για το φινάλε του Lincoln. Μετρούσατε τις μέρες, όπως τις ζωές του Μεσιέ Οσκάρ στο Holy Motors. Μπορείτε να ηρεμήσετε, σινεφίλ μπλόγκερς και λοιποί φίλοι, διότι το ετήσιο ραντεβού διαφωνίας με τα Όσκαρ επιστρέφει πιο αποφασισμένο από ποτέ.

Για ακόμη μία φορά, τρίτη πλέον, τα Blogoscars καλούν όλους τους φίλους του σινεμά να βοηθήσουν στην ανάδειξη των καλύτερων ταινιών του 2012. Οι συνήθεις ύποπτοι @manolis, @dark_tyler, @Rebelli0n και @dimitrisdx έχουν ήδη ξεκινήσει τις κινηματογραφικές διαφωνίες και σας προσκαλούν να συμμετέχετε στον καβγά γιατί, ας το παραδεχτούμε, κινηματογράφος χωρίς αψιμαχίες είναι Drive δίχως Ryan Gosling.

Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013

Fashion Post: Διαστημικά Κράνη με στυλ

Αρχικά, την τιμητική τους είχαν τα δημοφιλή και αγαπημένα allstars, στο πρώτο τύπου φασοπόστ του Frame Game. Στη συνέχεια, πλησιάσαμε την μέση σινεφίλ αναγνώστρια, αφιερώνοντας ένα ολόκληρο ποστ στο εικονικό κόκκινο παλτό του σινεμά. Ήρθε, όμως, η ώρα να απευθυνθούμε στο επίδοξο φίλο αστροναύτη και στην γοητευτική κυρία που θέλει να παραμένει σικ ακόμα και όταν φοράει το διαστημικό της κράνος. Στο βίντεο με τον τίτλο "Helmet Oddities", o Keith Melton συγκεντρώνει μερικές χαρακτηριστικές στιγμές από τα διαστημικά κράνη που πρωταγωνίστησαν στην μεγάλη οθόνη, δημιουργώντας ένα πολύτιμο βίντεο επιστημονικής haute couture, κι εμείς τα χωρίζουμε σε κατηγορίες ανάλογα με το τι ψάχνετε. Όλα τα κομμάτια της συλλογής, φίλες και φίλοι της μόδας, βρίσκονται μόνο ένα κλικ μακριά. (Το παραπάνω still είναι από την ταινία Marooned του 1969)

Δευτέρα, 7 Ιανουαρίου 2013

"All you do is sit down at a typewriter and bleed"

Για να μεταφέρω τα λόγια κάποιου που μάλλον ήξερε δυο-τρία πράγματα παραπάνω για το σπορ, "δεν υπάρχει τίποτα στην συγγραφή. Το μόνο που κάνεις είναι να κάθεσαι μπροστά από μία γραφομηχανή και να ματώνεις". Τάδε έφη Ernest Hemingway και ποιος είμαι εγώ για να αμφισβητήσω τη δύναμη του avatar μιας ολόκληρης λογοτεχνικής εποχής. 

Η παραδοσιακή γραφομηχανή, όπλο διεκδικήσεων για πολλούς, μέσο κυκλοφορίας των ιδεών για γενιές ονειροπόλων και αντικείμενο συλλογής για λάτρεις της vintage αισθητικής, δεν αγνοήθηκε ούτε από το κινηματογραφικό σύμπαν. Συνοδεύοντας τις φιγούρες συνοφρυωμένων ανθρώπων, που έριχναν τις στάχτες ανάμεσα στα πλήκτρα, οι μελανοταινίες των γραφομηχανών του σινεμά αποτύπωσαν στην μεγάλη οθόνη τους προβληματισμούς ή τις ανομολόγητες σκέψεις των ανθρώπων, τα μανιφέστο ή την συνειδητοποίηση της σκληρής αλήθειας, είτε πρόκειται για την αρχή, είτε για το τέλος της ιστορίας. Αυτά είναι όσα είχε να πει η συλλογική γραφομηχανή της μεγάλης οθόνης.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...